Handelsbetingelser hos Mie Liv Hansen

Generelle oplysninger

Mie Liv Hansen

Ved Engen 2A, 3. tv.

4600 Køge

CVR nr.: 20672595

Telefon: 3030 4996

Mail: kontakt@mielivhansen.dk og support@mielivhansen.dk

Priser

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for et begrænset antal medlemmer i vores eksklusive VIP-klub.

Betaling

Vi modtager betaling med VISA-Dankort, VISA og MasterCard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når dit køb er tilgængeligt på ”min konto”. Alle beløb er i DKK; dvs. danske kroner og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og et begrænset antal medlemmer i VIP-klubben.

Køb og levering af digitale ydelser

Når købet er gennemført, modtager du en ordrebekræftelse via den oplyste mailadresse. Køb af kurser, pakker og 1-1 sparring foretages gennem Woocommerce. Abonnementer købes gennem et abonnementssystem på WordPress. Du køber produkter, der kan tilgås online og via ”Min konto”, eller du kan downloade som pdf. Du kan logge ind med den valgte adgangskode straks efter modtagelse af ordrebekræftelsen. Herefter kan du logge ind og benytte produktet på vores hjemmeside. Du kan altid herefter ændre din mailadresse via “Min konto”, når du er logget ind i WordPress.

Levering

Ordren er tilgængelig straks efter modtagelse af betaling. “Min konto” giver adgang til alle købte kurser, pakker eller abonnementer.

Ved reklamation kontakt da support@mielivhansen.dk eller ring 3030 4996.

Køb af billetter til events mm. er i henhold til – “Lov om visse forbrugsaftaler – §17 stk. 2 og §9 stk. 2 nr. 2a” – ikke omfattet af fortrydelsesretten. Såfremt et arrangement aflyses refunderes billetten naturligvis, og beløbet bliver automatisk tilbageført på den trukne betalingskonto. Gebyrer refunderes ikke. Ifølge købeloven er der ikke fortrydelsesret på digitale produkter, der er taget i brug. Lever produktet ikke op til din forventning, så kontakt os ASAP på support@mielivhansen.dk eller på 3030 4996

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

  • Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
  • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående og udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
  • Abonnementsaftaler, se nedenfor
  • Varer, der forringes eller forældes hurtigt, dvs. billetter eller eventrelaterede produkter mm.
  • Digitale produkter der er taget i brug. Med ”taget i brug” menes, at hvis det digitale produkt er downloadet, så er det taget i brug, og kan ikke fortrydes.

Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.

Rettigheder

Alle rettigheder til workshops, kurser, events og digitale produkter tilhører Mie Liv Hansen.

Ved køb opnås licens til at benytte det købte produkt som angivet under det pågældende produkt.

Dit digitale produkt er personligt, og det er ikke tilladt at sælge, videresende, udlåne, give det købte væk eller på anden måde distribuere produktet, hverken privat eller kommercielt. Det gælder både for indholdet af vores online produkter, downloadede produkter, live sessions, workshops eller kurser.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse
  • Oplysning om, hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det ene formål at kunne levere ydelsen til dig og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Mie Liv Hansen. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan du sende en skriftlig klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@mielivhansen.dk

Abonnementsvilkår

Nedenstående vilkår er gældende, hvis du tilmelder dig vores fordelsklub Succes2 og gælder abonnementsydelserne PLUS  eller BASIS hos Mie Liv Hansen. Som medlem har du adgang til de fordele, som det enkelte abonnement tilbyder, og derudover gælder ovenstående betingelser også for dig som medlem.

Tilmelder du dig et af vores abonnementer, er der således tale om en abonnementsaftale, som løber indtil den opsiges. Der er dog ingen binding, og aftalen kan opsiges fra dag til dag, men det forudbetalte tilbagebetales ikke.  Abonnementernes pris, fordele og indhold mm. vil til enhver tid fremgå af https://mielivhansen.dk. Ændres prisen på et abonnement, og det til en højere pris, ændres denne ikke for nuværende medlemmer.

Vi forbeholder os ret til at foretage opdateringer, afbrydelser, tilføjelser eller ændringer af enhver funktion tilknyttet abonnementsplatformen med eller uden varsel. Undtaget herfra er væsentlig ændring af funktionalitet på WordPress, hvor vi naturligvis giver medlemmerne et rimeligt varsel inden ændringen træder i kraft.

Du har adgang til medlemskabets fordele så længe du er aktivt, dvs. betalende, medlem. For at kunne oprette dit abonnement har vi brug for følgende oplysninger:

  • Dit navn
  • Din mailadresse

Oplysningerne opbevares i hele medlemsperioden samt i en begrænset periode efter ophør af medlemskabet, se under PERSONDATA- OG COOKIEPOLITIK.

Du er til enhver tid forpligtet til at sørge for, at oplysningerne er opdaterede for at kunne få det fulde udbytte af medlemskabet.

Når du bliver medlem af vores fordelsklub, modtager du således to mails: en velkomstmail med information samt en mail med login-oplysninger fra WordPress, som er vores abonnements-platform.

Opsigelse og afbrydelse af abonnement

Der er ingen binding, og du kan derfor til hver en tid opsige dit abonnement via ”Min konto” på vores hjemmeside. Alternativt kan du opsige dit abonnement ved skriftlig henvendelse til support@mielivhansen.dk.

Af sikkerhedsmæssige kan abonnementet ikke opsiges mundligt eller på sms. 

Ved opsigelse af abonnement inden periodens udløb, og for hvilken periode der er trukket betaling på det angivne betalingskort, fortsætter abonnementet uændret indtil betalingsperiodens ophør. Mie Liv Hansen forbeholder sig ret til at suspendere eller afbryde adgangen til platformen – uden varsel, såfremt dine handlinger eller brug af platformen udgør en væsentlig overtrædelse af denne aftale og/eller udgør en sikkerhedsrisiko. Såfremt vi suspenderer eller afbryder din adgang til platformen, vil der ikke ske tilbagebetaling af den resterende del af den periode, som du har betalt for.